Hemkommen från Kim

Kom nyss innanför dörren, har varit hos Kim och hälsat på. Jag, Freja och Kim satt och snackade massa så tiden bara rann iväg. Både jag och Freja behövde ändå komma hem i tid eftersom vi har lite skola att göra och jag ska upp olagligt tidigt imorgon igen. :P Men underbart att träffa mina töser igen. Bara umgås och snacka massa strunt, finns inget bättre :) Känns ännu skönare att veta att man får ett härligt lov imorgon när man slutar skolan, mer än välbehövt just nu när skolan är som jobbigast och segast.
Älskar er flickor!

Imorgon blir det upp tidigt som sagt, tidigare än vanligt en fredag men det är bara för att jag ska på personalmöte på praktiken 8.30 och det ska ändå bli trevligt så känner att det inte gör så mycket  med en tidig morgon, har ingen direkt krävande skoladag sen efter  det heller så jag orkar :P

Imorgon kväll får man se vad som händer, utgång med lite folk är planerat sen får vi se :) är väldigt partysugen för tillfället iaf. och jag tror inte att det försvinner tills imorgon. :P haha. Det skulle vara ovanligt för en som mig. ;)

Nu ska jag bara lata mig, känner att jag kommer somna supertidigt idag. Hoppas att älskling loggar in på msn innan jag somnar bara så jag iaf. får prata med honom lite idag. Har varit ganska stressigt i veckan så det har bara blivit lite sms:ande för vår del. Längtar sjukt mycket efter honom,

PUSSochPSjagharunderbartbravänner <3


Kommentarer
Postat av: freejja (:

du är den underbaraste av underbara! LAVJO

2008-10-23 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0