Helgen

Vad kan jag säga mer än att helgen var otroooligt lyckad?
Skrev ett sjukt långt inlägg igår men blogg.se cp:ade och vägrade ladda upp det och på toppen av det raderades det även. haha så orkar inte skriva om allt. Berättar kort och gott helt enkelt ^^

Fredagen till lördag blev det som sagt kryssningoch det blev superlyckat. Riktigt kul var det. Men dagen efter mådde man inte på topp. Var baa att vila upp sig på lördagen och sen på bussen från Sthlm till V-ås bytte jag outfit och förvandlades till en 80-talsbrud! Haha. Åkte till Elli där det var klassfest med 80-tals tema. Fyfan va lyckat det blev! Sjukt kul verkligen med bästa klassen, kunde inte varit en bättre kväll och alla var sååå snygga ;) haha. Färgglatt är det minsta man kan säga iaf.

Mådde skit igår, eller som jag förtjänade med andra ord. Bussresan hem och lite detaljer går jag inte in på men fyfan va dum jag är när jag är full asså. :P haha kan inte annat än att skratt åt mig själv och när jag vaknade på morgonen hittade jag lite trevliga saker i mitt rum. Hahaha.

Pratade med älskling nyss, han kommer till mig om 3 dagar! 3 dagar! Fatta bäst. Han är bäst!
Skulle egentligen inte ses förrän höstlovet men han är gullig och vill åka till mig och jag vill inget hellre än att träffa honom såklart! :)<3
ÄLSKAR dig .

Nu borde jag verkligen ta tag i pluggandet, har svenska föredrag imorgon och tror ni att jag börjat? Haha.




Dagens outfit på lördagen, snygg eller vad? ;) haha fyfan.
PS. Lite drägg på bilden, ja.



Underbara färgglada klassisar ;)

Fler bilder finns på min bilddagbok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0