Helg

Jaha då var den helgen över. Hur bra helg som helst verkligen! Älskling kom i fredags och helgen har bestått av massa myyyys :) Han är bäst! Sen på lördagen åkte vi ut på landet för fest, inte alls mycket folk där men vi lyckades ha kul ändå ^^ Älskar mina tjejer verkligen,

Men helgen gick hur fort som helst verkligen och nu idag blir det praktik och sen efter det ska jag på spinning. Så det blir nog en bra dag idag. Veckan känns redan full av saker att göra och till helgen har jag nog inte en ledig stund :P kryssning, klassfest och en kusin som fyller år. Och allt på olika dagar :P Men lika bra att ha saker att göra då går tiden snabbare och sen blir det snart höstlov! Och då får jag träffa älskling nästa gång. Hela 24 dagar kvar tills jag får träffa han igen, men det går nog fort :) Förra gången det var så långt mellanrum så gick det bra.
Aja, bästa helgen med Jonas i alla fall. Jag kunde inte vara lyckligare! <3

Och bästa vänner. Utan er så skulle mitt liv vara sjukt ovärt. LOVE .

Nu ska jag fixa sista sen drar jag mig mot bussen och praktiken.
Ha det bäst.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0