Ett huvud som värker och kropp som gärna mår lite dåligt. Det är lördag.

Blev inte så mycket bloggande igår eftersom det blev ganska så tidigt som vi drog in till stan. Tog 18.25 bussen för att förkröka hos Lars syster. Verkligen kul att träffa lite folk man inte träffat på ett tag, det blev jag och pojkarna. Men det är dem som jag umgås mest med så det va fett kul. Mycket skratt och snack ^^

Efter lite förkrök drog vi oss in mot stan för att först gå till pitchers och chilla lite sen vid 11 drog jag och Lars in på Pluto, mycket folk och riktigt kul var det. Firade att han fått nya jobbet. Började med en shot, sen en till och sen en till. Tro mig jag hade inte behövt en enda var redan nog med full av allt drickande innan. Haha, men det var grymt kul!
Träffade Amanda och Malin inne på Pluto också så det va massa trevligt :)

Lyckad kväll som fan, förutom att det blev lite mycket för mig som vanligt, så hade kunnat mått lite bättre, men har väldigt bra kompisar som tar hand om mig om jag druckit lite för mycket :P haha. det är ju bra det iaf. ^^
Men Fett bra kväll, verkligen. Tack som fan.

Idag mår man som man förtjänar. Usch. Men jag ska bara ligga i sängen hela dagen, kolla lite fotboll, film och bara sega. Ska bli riktigt skönt :) Och längta till 5 dagar fram när jag åker till min pojkvän. :)<3
Idag är en sån dag då jag bara skulle vilja ligga brevid Jonas och bara myyysa. Men snart så :)

ÄLSKAR mina underbara vänner och min underbara pojkvän.
Ha en super lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0