Drömmar med ångest

Första riktiga lovdagen idag då man verkligen ska känna att man är ledig. Men själv vaknade jag med ångest eftersom jag fick för mig att jag skolkade. haha. Sen hade jag ännu mer ångest eftersom jag drömde att jag bråkade med Freja. Usch kändes sjukt verkligt och jag hatar sånt. Då vill man bara direkt när man vaknar ringa och fråga om det har hänt, eller om hon tycker så om mig. haha. Ångest sånt där men tur att det bara var en dröm :P

Pratar med älskling nu som sitter på jobbet, fick vakna till söta sms från honom som vanligt. Om 3 dagar åker jag till honom. :) Känns underbart skönt. <3
Nu ska jag snart ta tag i att klä på mig lite riktiga kläder och ta mig till bussen. Ska åka ner på stan och möta mamma. Förhoppningsvis hittar jag ett par snygga skor kanske. Som inte har klack! haha. Kom på härom dagen att jag har fan inga platta skor typ, allt jag köper har klack, stövlar med klack, pumps och alla olika varianter, men inga platta ^^ haha så nu blir det jakt efter platta skor. ^^ Hittar jag några shoppingfynd så visar jag bilder senare när jag kommer hem. :)

Ha en bra dag.
Puuuss

Kommentarer
Postat av: freja!

Haha älsklings gumman du drömde bara! vi kommer aldrig bråka för vi är som gjorda för varandra (: <3

2008-10-27 @ 18:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0