åttonde dagen i den tionde månaden

Den här dagen har det inte hänt mycket. En lektion sen hem, pluggat massa teori idag igen mest för skojskull. Sen har jag bara segat typ. Ska ut och ta en liten promenix nu bara för att i alla fall röra på mig lite :) Blev ingen träning som tänkt men det får bli imorgon kanske. Fredag blir skola och kryssning, lördagen blir komma hem ganska sent för att byta om och fixa och dra på 80-talsklassfest med bästa klassen :D
Fan va veckorna går fort nu, helt sjukt, helg snart igen nu.
Men det är bara bra för då är det snart höstlov! ^^

Nu ska jag röra på mig lite, ringa syster och se om hon är på hemväg kan jag möta henne och få lite sällskap. ^^

PUSS-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0