6/10

Ganska seg dag idag faktiskt, kul på praktiken som alltid såklart men väldigt lugnt :) Är helt slut vilket fall som helst, drog på spinning direkt efter praktiken, otroligt skönt. :) Så är det bara att bita ihop för ännu en skolvecka. Men det går säkert fort som vanligt, bara lite mycket att göra just nu men det löser sig alltid. Jag har mina söta klassisar som jag får träffa varje dag i alla fall så det blir bra ändå.

Ser fram emot kryssningen i helgen, ska bli underbart skönt att få umgås med mina syskon och mor min ^^ <3

veckorna flyter på nu, snart jul fan :P Seriöst hittade massa nyårskläder på stan idag och insåg att det kommer gå sjukt fort. Snart dags för körkort. Haha. Får lite lätt panik när jag tänker på det menmen. Ska inte tänka så långt fram än kanske ^^ Hah.

Är sjukt trött, blir sova tidigt idag. Snart faktiskt. Lång skoldag imorgon till klockan 5.

Pussochsovgott-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0