20/10

Då va måndagen över då och 4 dagar kvar till lov. Är helt slut i både huvudet och kroppen idag verkligen. Praktiken var kulkul och rullade på som vanligt, men när jag slutat kände jag verkligen hur seg jag va. Har nyss duschat så nu blir det ringa älskling och lägga sig i sängen för att sova ^^ Jag behöver verkligen somna tidigt idag, har ett svenskaföredrag imorgon som jag inte ens kollat på typ. Improvisera som vanligt kanske? Usch vad lat jag känner mig, men har varken ork eller lust till skolan nu. Ta mig till skolan och vara där orkar jag, men min pluggvilja finns liksom inte, haha, har nog aldrig funnits iofs men nu är det verkligen dags för ett lov känner jag. Så höstlovet passar in perfekt nu, blir i göteborg 4 dagar i alla fall, hur skönt som helst, åka till älskling och släppa allt här hemma en stund. SKÖNT.

Menmen nog med skrivande, jag ska göra det som ska göras nu. Sen ska jag soooova ^^ Fett skönt.

Träffade älsklingsFrej på bussen imorse också, du är bäst gumman. Hoppas du vet att jag tycker det! Love yooou. <3

PUSSgodnatt för min del -


Kommentarer
Postat av: freejja (:

ååh älskaling löööv you <3 du är underbar!

2008-10-21 @ 19:17:37
URL: http://frejadingud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0