14.49

Lång seg torsdag idag, men har hållt ut och sitter på sista lektionen nu. Så känns skönt att jag orkat hålla ut och varit kvar, kan säga att det var nära där ett tag att jag drog hem :P speciellt när man kom till skolan 8 imorse för att få veta att ens första lektion var inställd och att nästa lektion efter den började klockan 09.50 -.- menmen jag höll ut i alla fall.
Sen dog jag lite på coopertstet, usch. Fyfan hatar att springa, speciellt i skolan och på tid ^^ haha. men jag klarade det helt okej i alla fall så tur det.

Nu ska jag försöka vara lite effektiv och göra någon nytta , haha. Och imorgon är det fredag, hur skönt som helst!
Och då kommer världens bästa älskling så jag slipper sova själv i helgen också. Massa mys och bra! :)

PUSS-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0