10/10

Sådär då är man fixad och klar för skolan då. Om det inte hade varit för att vi frisörer ska vara på skolan idag och fixa folks hår i ett par timmar så hade jag aldrig orkat fixa mig :P Är ganska seg idag men börjar bli piggare. Gick upp lite tidigare än vad jag behövde eftersom jag va dum och sket i att packa igår. Gjorde det nu på morgon och fixade med alla grejer inför klassfesten på lördag. Kommer bli lite stressigt men jag åker nog direkt till Elli när jag kommer tillbaka till V-ås så kanske är hos henne runt 9 :) Det blir nog perfekt :) Ska bli sjukt kul verkligen, kameran kommer vara med ^^ alla kommer ju vara så hiiiimla fina ;) haha.

Ha det braaa, är hemma nästa gång någon gång på lördag natt eller söndag morgon . hah ^^

Puuuuss-

Och intressant fakta bara såhär så är det faktiskt 75 dagar kvar till julafton. Håll med om att det är sjukt! Men massa bra! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0