Jadååå

Sådär, har jag fått något gjort än? Haha inte mycket, kanske skrivit nästan en a4 typ, :P äh jag har iaf struntat i det där nu, gör engelskan idag och sen stressar jag med uppsatsen i veckan. Det värsta som finns är att plugga när man ändå inte har några ideér typ. Så kan lika gärna plugga vidare i veckan. Bara att tänka att jag ändå är ledig på fredagen så kan plugga hela onsdagsnatten om jag vill ;P haha. Det löser sig! :)

Hände iaf en pinsam grej idag, haha. Jag var ensam hemma och skulle gå ut med hunden. Så skulle jag byta om och sånt så jag gick omkring i underkläder, typ fixade mig framför spegeln och sånt där. Mamma hade sagt att byggjobbarna var borta och fikade eller något. Men ICKE , nej dem hade suttit i sin bil utanför fönstret där jag hade stått hela tiden, ja där hade dom suttit och fikat. Haha, hoppas dem njöt extra mycket av kaffet då. Fett skämmigt, dem öppnade dörren och klev ut och då skulle jag precis gå ut med hunden. Bara att gå förbi dem och inte låtsas om någonting. ;P Och inte någon snabb grej heller , jag stog typ där i 10 minuter kanske :P haha.


Jag vill kramas med Joooonas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0