trött trött trött

Guuud va trött jag är! Helt sjukt, har inte varit så här trött på länge, ögonen klarar sig knappt att vara öppna längre. Men första gången jag slappanar av idag är typ nu så kanske därför. Simmade iaf efter skolan, 40 längder. Inte lika skönt idag då min huvudvärk utvecklades till migrän vilket gjorde att jag knappt kunde ta mig till bussen, sjukt ont verkligen. Sen när jag kom hem var det lite folk här och grattade Sven, åt lite mat, frukt och tårta ^^ kanske därför jag är sjukt trött nu, mätt och alldeles seg.

Har faktiskt ingen oro över uppsatsen. Men däremot har jag engelskan att skriva tills imorgon, en bokredovisning. Undrar hur det ska bli något bra skrivit när det känns som om jag har grus i ögonen :P Äh, den kommer vara färdig och inlämnad imorgon.

Men usch, jag vill bara soooova!
Får iaf ledigt på fredag, riktigt skönt! Då blir det kanske lite julklappsshoppa :)

Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0