träning

Sådär nu sitter jag hemma i myskläder och slappar i soffan :) Fett skönt! Var faktiskt duktig och simmade iaf 40 längder efter skolan, sen åkte jag hem och blev mött av syster vid bussen. Hon köpte pizza och jag köpte en kycklingsallad , så nu har vi ätit fast både blev sjukt mätta fort och nu sitter vi här framför tvn och är ganska så sega :P Mamma är på kryssning så vi orkade inte direkt laga någon mat idag, haha lagom slött ;P
Dagen idag var ganska seg men den gick väl fort ändå. Småföretagande var fett segt, det var nog inte någon i hela klassen som orkade lyssna på hans snack om bokföring idag , haha. Men fick sluta fyra istället för fem så det var skönt. :)
Nu ska jag bara slappa resten av kvällen . Är ju trots allt ledig imorgon :) fett skönt, ska njuta varenda sekund! Haha.
Imorgon ska jag försöka träna lite mer :) känner att min kropp behöver lite träningen för att jag ska orka hålla mig pigg och sånt så känner att det kanske är dags att ta tag i det där igen . På torsdag blir det iaf boxning med madde igen, haha fyfan. Sjukt jobbigt verkligen och efter förra gången hade jag träningsvärk under hela helgen typ. Haha. 

blir nog ännu en vecka som kommer gå sjukt snabbt. 36 dagar kvar till julafton nu och 4 veckor kvar till jullov. 4 veckor , det är ingenting! Riktigt skönt :)

Puuuss - 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0