torsdag

Nu har jag helg. SKönt eller vad?
Har varit grymt trött hela dagen och typ bara väntat på att få åka hem. Men jag lyckades stå ut och nu är jag hemma och eftersom vi är lediga imorgon så är det helg! Så sjukt skönt. Speciellt efter mördar pluggar dagen igår så ska det bli ännu skönare :)
Vi hade sista boxningen i skolan idag också, lite tråkigt eftersom det är fett bra träning och betydligt roligare än vanlig idrott :P Men idag var det en kille som höll i boxningen och mina armar dog, inte ben eller mage den här gången utan armarna och axlarna! :P Lektionen efter kunde knappt varken jag eller Madde skriva, haha vi satt där med våra stela armar. ^^

Imorgon ska jag sooova, verkligen sova ut! Sen ska jag ner på stan och fixa med lite julklappar, förhoppningsvis, om jag hittar några :P Men det måste göras, börjar närma sig lite nu.

Nu ska jag slappa, hoppa in i bastun eftersom jag verkligen fryser. Storm ute ju. Inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0