Tjohoo

Kommit in nu, undan från den jävla kylan en stund iaf :P seriöst, jag är inte van vid det här klimatet. Haha, jag fryser konstant. Jag kanske är onormal men det är faktiskt inte skönt att frysa ;P Menmen, man ska väl vara glad att vi har snö , enda rädslan är bara att jag ska halka. Haha, typ när man går själv till bussen eller något, bara försvinna ner i snön så där lagom pinsamt. Haha. Nej i vinter ska det inte hända mig, jag ska aaaldrig halka! Så fan om det händer ;P haha, men andra kan få halka, ganska kul att skratta åt ^^ (elakt, jaa) min syster halkade igår, synd att jag inte var där för att skratta lite åt henne. Haha ;)

Nu väntar jag på att Freja ska höra av sig, sen när hon kommer till skultuna ska vi gå hem till Kim en stund för skitsnack och allmänt m y s. :) sen blir det hem och sova, är sjukt trött. Speciellt efter den där jävla boxningen i skolan :P i natt sover jag nog gott, hoppas jag, eller jag behöver det. Somnade 2 igår natt så hoppas på tidigt idag ^^

Puuuuss so long-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0