tisdag

Sitter i skolan nu, på småföretagande :P riktigt segt och tråkigt. Fast dagen har ändå varit bra bortsett från att jag var väldigt trött imorse, men det är bara som vanligt. Haha.
Fick tillbaka mitt prov nu som jag verkligen trodde att jag skulle kugga fett mycket på. Jag har sån jävla tur, fick 29/37 poäng så fick ett VG. Lagom chock, ohja. Men det känns fett skönt :P

Jag slutar 17.00 idag och efter skolan drar jag ner på stan för att möta upp min syster och bror, så ska vi käka något och sen blir det bio! Ska bli riktigt mys, vi ska se "Låt den rätte komma in" så man får hoppas på att den är bra :)

Och om 3 dagar kommer min honey! Mys eller vad?

Nu ska jag återgå till lektionen.
Puuuss-

Kommentarer
Postat av: L to the Z

Din nya blogg är klar jao,, du får säga vad du tycker jao! här är en länkis http://sdsad.blogg.se/

2008-11-11 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0