Seg söndag

Söndag idag då, känner att jag inte har något direkt intressant att skriva då min helg har varit otroligt lugn och slapp. Riktigt skönt faktiskt då jag idag måste dränka mig i plugg. Haha, jag kommer inte komma undan det idag, måste börja annars är jag körd ;P haha. Imorgon blir det ju inte direkt någon tid över eftersom jag har praktik och efter det kommer jag nog vara ganska så död. ;P

Glömde skriva igår att jag har köpt årets första julklapp ^^ till Jonas, spännande va? ;)

Känner att jag inte har ett skit att skriva :P och måste ändå återgå till min engelska bok nu, eller så kollar jag på filmen igen ;) haha, det gäller att vara smart närman väljer en bok i skolan, man tar någon som det finns en film till ;P haha.

Och jag saknar älskling massa idag, tror det är 18 dagar kvar idag, tills vi ses och ska fira jul :) massa mys.
Ha en bra dag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0