Opepp

Godmorgon!
Sovmorgon idag, fett skönt och jag tror nog att det behövs eftersom jag måste vara pigg idag om jag ska hinna med allt :) Vet inte riktigt vad det är med mig, jag har väl bara hamnat i en svacka full med negativitet :P haha, seriöst, det kanske inte märks men är så sjukt trött på skola och andra småsaker som stör mig fast det egentligen inte är något speciellt. Ska jag vara ärlig tror jag att det blir bättre när jag lämnar in uppsatsen imorgon, då har jag ingenting kvar att göra typ. Bara lite smågrejer, men det värsta kommer att vara över. Bara att invänta lov :)

Drömde sjukaste, jobbigaste drömmarna inatt också, hjälper inte direkt, huvudet måste varit fullt med saker hela natten :P Drömde verkligen om alla saker som kretsar i mitt huvud just nu och inga var positiva i drömmen. Det var bara kaoskaoskaos. Ännu mer hjälp till att jag inte ska vara på topp humör idag ;P

Nej nu ska jag klä på mig litegrann och så.
Ha en bra dag.
Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0