Lördagsmys!

Sitter med älskling i sängen just nu och spelar guitar hero ^^ haha. Det är massa mys att ha honom här hos mig just nu!
Skrev inget igår eftersom han kommer tidigare än jag trodde och överaskade mig, han är bäst på att överaska! :)
Så när jag kom med bussen från skolan var han redan här och väntade på mig, massa mys! Sen blev det mys och tv lite och in till stan för att bubbla på Glada oxen. Det var världens mysigaste kväll verkligen! Sjukt bra grej att göra om man bara vill ha en myskväll tillsammans men ändå lite annorlunda!  Och han tyckte också att det var en fett bra idé av mig så båda var nöjda och glada. :)
Sen efter det åkte vi hem och kollade på idol och mös ännu mer! Har verkligen världens bästa helg känner jag.

Idag har vi sovit länge, sen åkte vi ut till Hälla en kortis, handlade lite och kollade lite på IKEA ^^ haha.

Nu ska vi snart äta lite god mat och sen ska vi nog kolla på någon bra film.
Vi har det verkligen bäst tillsammans. <3
I love you.


Puuuss på er!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Grym helg :) <3

2008-11-16 @ 23:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0