Ledig

Hallo :)
Hur skönt som helst att vara ledig idag. Fast gick upp 10 för att gå ut med hunden och så men, det blev en liten sovmorgon iaf. I vilket fall som helst är det otroligt skönt att bara vara hemma och ta det lugnt idag. :)
Har nyss varit ute och promenixat lite till, blev lite mer än en timme, så lite har man rört på sig iaf. Nu ska jag bara slappa en stund, kanske kolla på någon film eller nått sånt. Får se om jag orkar börja med lite pluggande senare, men känner jag mig rätt så blir det att jag skjuter upp det lite till :P haha, men det vore skönt att få lite gjort. Problemet är bara att jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Har inga papper hemma till det heller så det känns som att det inte blir så super seriöst om jag börjar med arbetet idag :P Äh, jag har till nästa torsdag på mig, det är luuugnt. Säger vi ;)

Haenbradag.
Puuss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0