Ingen kan det vi kan-

SÅ var det söndag igen då. Usch, hatar söndagar, en enda väntan på en ny skolvecka typ. Men samtidigt så känner jag att idag ska bli en skön dag att bara ligga hemma och dö lite :P
Mår helt okej idag med tanke på gårdagen. ;) Freja, Marre, Kim och Jag började runt  hemma hos KIm med nya avsnitten av The hills :) Efter det blev det fixande och trixande och lite drickande ;) haha. Jag och Freja förvandlades till ursöta mimmi piggisar och Kim blev en snygg 60-tals brud. Bilder kommer senare, dom finns nämligen på Kims kamera. :) Ska dit sen och hämta alla mina grejer jag lämnade där igår så då säger jag till om bilderna.
Kvällen igår var förövrigt lyckad, väldigt mycket folk blev det men det är bara kul när det blir det. Alla var iaf utklädda, vissa snygga och vissa lite mindre snygga ;P haha. Fick däremot lite bakslag en stund under kvällen, typ för mycket alkohol och sakna Jonas bakslag :P Haha jag blev lite nere sådär, men det var ganska snabbt över. Mycket dans och lite mer dricka så kunde jag försöka tänka på annat.
Freja, Kim, Elin, Lars och jag höll iaf igång på dansgolvet större delen av kvällen. Riktigt kul hade vi!
Lite småsaker som kunde varit bättre men så är det alltid. Men samtidigt så kan jag inte ha en dålig kväll med mina pinglor. Vi var så sjukt söta och mycket skratt blev det. :)
Haha, Freja tänker bara på "Har jag snygg stjärt eller?" hahahah. Fyfan vi lyckas alltid.
Freja och Kim, ni gjorde min kväll.

Nu ska jag återgå till livet under täcket. Och lyssna på byggjobbarnas eviga bankande på taket. Men förhoppningsvis blir dom klara idag :P Haha det bankar tillräckligt i mitt huvud idag ändå så deras oljud är inte så kul idag. På grund av det jag vaknade halv 10 också :P

Hadetbäst-

Bilder kommer senare :)

Puuuusslooovers-
Ps. Lars, jag är sugen på en ny bloggdesign, haha.

Kommentarer
Postat av: L to the Z

haha, börjar fippla med en ny design nu ;P

2008-11-09 @ 17:18:09
Postat av: freejja (:

i löööv you du är bäst !!!<3

2008-11-09 @ 21:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0