Imorgon

Sen sist jag skrev har jag hunnit med att fixa lite småsaker. Bastat och duschat, var riktigt skönt. Sen lite slappande framför tvn :) Nu ligger jag i sängen och degar, väntar på att Jonas ska komma hem dån träningen så jag kan ringa honom och prata lite. :) Imorgon kommer han ju! Och något mer bra var att jag fick den där tiden, så något kommer vi göra. Inte för att det är något speciellt, men mysigt ändå. Kan dela med mig om vad vi ska göra imorgon :) Men det blir bara en timme, men det blir brabra ändå, ska vara glad att jag fick boka överhuvudtaget eftersom de helst vill att man ska vara 5 pers eller fler som bokar. Men nu fick jag en tid så är mer än nöjd ;P haha, ni som läser det här fattar säkert noll, men skitsamma :P skriver imorgon som sagt.

Sen får vi se om vi lyckas hitta på något annat att göra i helgen . Har fortfarande problem med sånt där, men det blir mys vilket fall som helst. Vi lyckas alltid ha det bäst när vi träffas :) Slipper sova själv i helgen också. myyyyys! Nu började jag längta fett mycket bara för det, ^^ men har inte träffat honom på 2 veckor så det är förståeligt.
Men imorgon. <3

Imorgon i skolan kommer stil&trend till oss och fixar deras hår :) blir nog en riktigt skön skoldag. Typ färga och klippa och sånt. Lyx för dom som får komma till oss sådär helt gratis ;) haha.

Nu ska jag fortsätta sega, kan säga att min skön är otrooooligt skön nu när man är mör i kroppen , hah.

Puuuuss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0