I'm done för fan

Jag är så jävla klar och det är så sjukt skönt! ;P haha, 8 sidor blev det, 8 sega, dryga, äckliga sidor om den där äckliga perioden. :P haha, men nu är det finally över. Jag jobbar bra under press måste jag säga, skrev allt utom en sida idag. Men sköntskönt att vara klar! Sen skiter jag i om jag fått med allt eller inte, vissa saker finns det faktiskt ingenting att skriva om. Men det känns grymt skönt och imorgon får vi helg också :)
brabrabra :)

Idag har förövrigt varit en bra dag trots plugg. Vaknade ju på dåligt humör men kändes skönt när jag kom till skolan, trivs sjukt bra med min klass och när jag är med dom så tänker man inte lika mycket på annat runt omkring som stör en :) Vi hade fika på mentorstiden också och Elli hade bakat sjukt goda cupcakes och Anna hade köpt cola. Haha vi är en sån nyttig klass, men vi förtjänar det ^^
Sen blev det vänta på bussen för min del men följde med Elli hem en snabbis under tiden, sköntskönt med sällskap och lite skvaller :)
Tjejerna har verkligen gjort mig på bra humör idag, riktigt bra är dom :)

Nu ska jag bara skriva ut lite, sen får vi väl se om jag kan somna, har jobbat på nu så har inte riktigt tänkt på tröttheten alls. :P

Nej nu ska jag fixa sista.
Puuuuss och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0