Fullt upp tisdag .

Godmorgon!
Idag är jag faktiskt ganska så trött då jag hade hyfsat svårt att somna inatt. Men idag är det iaf, skoldag till fem. Yay. Nej usch, jag är så trött på skolan för tillfället, men tur att allt går fort! Idag Blir det simma efter skolan som sagt, sen stressa hem eftersom Sven fyller år idag och Niklas och Karro kommer förbi så ska vi fira henne också eftersom hon fyllde 18 i helgen :) Men jag tänker inte hoppa över att simma, känns som att det behövs. Sen blir det som sagt vara social en stund och sen plugga tills jag känner att jag måste sova :P haha. Känner mig ganska lugn med Kultur&stilhistorian nu. Ingen stress. Sköntskönt ^^

Nu ska jag fly iväg till bussen.
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0