Freeedag!

Jag har varit vldigt seg på att skriva, men jag lovar den här veckan har jag inte riktigt hängt med varken i huvudet eller kroppen. Drför är det otroligt skön att få en efterlängtad helg nu, välbehövt faktiskt :)
Skolan gick fort idag, så är hemma nu och slappar lite. Sen blir det faktiskt att gymma lite idag. Tänkte att man måste träna någon gång iaf :P haha. Efter träningen blir det bara slappkväll hemma, kanske med idol och sen någon bra film :) Riktigt skönt ju.

Imorgon är det utklädnadsfesten, ska bli grymt kul! Problemet är bara att jag och Freja har lite kris med vad vi ska vara :P Haha, vi var bestämda förut men nu blir det inte så. Haha. Vi kommer nog på något bra i slutändan, vi är alltid snygga tillsammans ändå ;) haha.
Freja Larsson är världens bästa vän.

Saknar min pojke massor. Men nästa helg är han här hos mig :) Försöker komma på något man kan hitta på att göra bara, men min första plan blev förstörd :P haha. Aja, det löser sig.
Ha en bra fredag!

Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0