En hejdå söndag.

Nu har jag nyss kommit hem från stationen har varit och sagt hejdå till Jonas. Vi har verkligen haft en världsbäst helg som vanligt. :) Har inte skrivit så mycket eftersom jag helst vill umgås så mycket som möjligt med honom när vi väl träffas.
Nu blir det troligen ganska långt uppehåll tills vi träffas igen, men vi klarar oss nog. Nästa gång vi träffas blir det julfirande för vår del, ska åka till honom under luciahelgen. Så ska vi fira en liten minijul tillsammans. :) myspys! ska man bara klura ut julklappsideér ;)

Nu sitter jag framföt tvn och kollar på Miami ink. känns ganska segt att en ny skolvecka börjar imorgon. Måste plugga lite också, har inte börjat på min uppsats till kultur&stilhistorian än , det lär bli segt att göra :P

Bäst helg iaf.

J O N A S < 3

Puuuss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0