En bikini rikare

Nu har jag nyss pratat med älskling på telefon och sagt godnatt. Så det blir sova för mig vilken minut som helst. Är sjukt trött , ska bli underbart skönt att krypa ner under täcket. :)

Ville bara dela med mig av mitt köp idag, eller min syster köpte åt mig. Världens sötaste verkligen, hon ringde mig när jag var hemma hos Kim och frågade om jag ville ha en bikini, eftersom det är stor rea på H&M, och jag kan inte får för många bikinis (vet att det är fel årstid men vafan, man kan inte få för mycket av sånna saker ;P Så när jag kom hem fick jag välja en från H&M:s hemsida så den kommer förmodligen hem nästa vecka. Tack syster! Fett sött att hon köpte den åt mig, :)
Jättefin var den iaf och jag längtar verkligen efter att få vara brun när jag handlar sånt här ^^ Oväntat köp men som sagt, men jag tackar inte nej till en bikini ;) Här är den , klicka på bilderna för att få de större :)


Håll med om att den är snygg? I love it .
Åh, längtar efter att få vara brun och jag vill faktiskt (trots att vintern knappt börjat) ha tillbaka sommaren nu.
Vintern är myspys, men sommaren är underbar!

Godnatt nu ropar min säng-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0