Boxningspass dödar

Idag har varit en bra dag. Fick en skön sovmorgon idag också eftersom jag och Madde var duktiga och gjorde klart allt i småföretagande i tisdags. :) började 11.50 idag så fick sova mycket längre än vad jag hade fått göra annars.
Första lektionen var idrott och jag och Madde var ju smarta och hade valt boxning, haha. Fyfan , jag lovar att vi va helt döda och lite små möra efteråt. ;P Mina beeen, säger jag bara. Haha. träningen för armarna var inte alls jobbig i jämförelse med bendelen. Men vi skrattade mycket iaf ^^
Hoppas jag kan röra mig bra imorgon utan träningsvärk bara, Jonas kommer ju så vet att jag kommer bli fett mobbad om jag har träningvärk ^^
 Massa bra att Jonas kommer imorgon, det blir en riktig myshelg! <3
Försöker fortfarande hitta på någon grej som vi kan göra när han är här, men det är sjukt svårt, finns inget direkt att göra i västerås :P haha. Men förhoppingsvis får jag tiden imorgon , så jag hoppas, för den grejen vore myspys! :)

Har faktiskt varit duktig och städat lite idag också, men det behövdes, man såg inte en bit av golvet i mitt rum pga alla kläder. Men det är fixat nu. Haha ;P

Nu ska jag äta lasange , sen efter det ska jag basta och ta en dusch, fett skönt!

Puuuss-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0