Back to reality

Efter mycket om och men är jag hemma nu. Känns bra men sammtidigt tomt. Nu när man blivit bortskämd med mys till 110% så känns det plötsligt väldigt konstigt att inte ha någon att pussa på när man vill.
I vilket fall som helst så är jag hemma och den här dagen har verkligen varit en evigheeeet. Tåg imorse från Göteborg, sen direkt till praktiken där tiden har stått stilla idag. Och nu sitter jag i köket och segar, har nyss duschat och drar ut på tiden lite till pluggandet. Usch, har ett fett prov imorgon och jag har inte ens tittat på ett enda ord i texten. Glömde ju den hemma, annars var tanken att pluggandet skulle ske på tåget. Hade varit mycket enklare. Haha. För nu vill jag bara krypa ner och sova.

Lovet är i alla fall över. Suck. Bara att hålla ut till nästa. Och framförallt vara glad över att man ens har lov.

Förövrigt så var Göteborg bäst. Kunde seriöst inte ha det bättre med någon annan än Jonas, han är så sjukt perfekt och behandlar mig bäst. Vi är ment to be. haha. Lovar att vi är det. Puss på honom och ännu en perfekthelg. :)

Nu är det bara att komma tillbaka till verkligheten. Prov imorgon, sen leka med bästa Freja och Kim, ska klippa Freja också :) Sen onsdag är det engelska föredrag -.- Sen har jag ingen koll på resten av veckan, men kan gissa att det väntar någon fin överaskning i pluggandet som jag förträngt. Helgen blir iaf. Halloween fest i efterhand sådär. :) Kul men vad  fan ska man klä ut sig till? Freja, vaaaad ska vi vara? Haha ^^

Förhoppningsvis rinner tiden på värsta bra nu, för om 10 dagar kommer älskling och hälsar på mig igen :) vi har insett att vi vill undvika de här värsting upehållen på 1 månad typ så vi har planerat. Haha ^^

Mitt liv är på topp. Alla småsaker som stör mig under dagen, men tåg, biljetter, SJ överhuvudtaget, plugg osv. försvinner när jag tänker på hur fett bra jag mår nu. Jag ser ingenting negativt. Min pojkvän är too good to be true och mina vänner är världsklass.
Nu ska jag inte skriva massa mer strunt, jag måste plugga. Om typ ½ timme sätter jag igång ;P

PUSS på er-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0