alla dessa störningsmoment

Okej, datorn är fett störningsmoment när man ska plugga. Haha. Jag har kollat runt på allt möjligt nu och kommer hela tiden på nya ursäkter till saker att kolla på. Typ nyårsklänningar, julklappar, bloggar, och miljoner andra saker. Jag kanske borde spara pluggandet till lite senare. Jag är ändå en kvällsmänniska när det gäller sånt där ;P och innerst inne vet jag att jag kommer få det gjort. Om det blir idag eller natten till torsdagen avgör resten ;) haha. Men seriöst hur kul är kultur&stilhistoria egentligen? intresserar mig noll.

Appropå något annat är det sol och snö här, värsta fina vinter vädret. Men trots sol och snö känns det inte lockande att gå ut med hunden. Jag har liksom inte kommit överens med kylan än. ;)

Alla har åkt iväg också så bara jag ensam, lämnad med byggjobbarna som jag kan skylla lite smått på att jag inte kan koncentrera mig helt. Haha. Men dem tar rast typ var tionde minut , riktigt sega måste jag säga att dem är, undra hur länge dem har hållt på med vårt tak nu? ;P haha. Hantverkare alltså , inget att lita på ;)

Dem har iaf lovat oss att de ska fixa med badrummet sen också lägga golv värme och sånt. Sen har mamma och Sven lovat ett bubbelbadkar! Omg det var min lycka. Haha, men som sagt, med deras tempo får man nog vänta ett tag på att badrummet ska börja komma någon vart. ;)

Aja, känner ni hur jag försöker ursäkta bort min egentliga pluggtid. Äh nu tror jag att hunden måste gå ut och sen kanske man ska ta en dusch eller nått... Okej, alla störningsmoment liksom kretsar runt mig. Jag hör av mig när jag kan vara stolt och skriva att jag iaf har blivit klar med en sida ;P

Puuuss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0