20:e november

God morgon!
Sitter på småföretagande, som vanligt. Har sista lektionen idag, någonsin i den här kursen. Fett skönt! ^^ Fick våra betyg också och det gick bättre än väntat iaf jag och Madde fick varsitt VG så vi är glad över det. Ett tag trodde jag inte ens att jag skulle klara kursen så en stor lättnad :P haha.

Efter det här har vi ett långt segt hål och sen är det boxning. Hoppas på att inte få lika mycket träningsvärk den här gången bara. Haha, man borde väl inte få det? :P

Usch har ganska mycket plugg att gräva ner mig i under helgen, känns inte så super kul, men det måste göras, snart lov så bara att hålla ut sista veckorna :P

Imorgon är det fredag! Veckorna går sjukt fort nu, måste börja handla julklappar ju!

Idag blir det iaf hem till Kim med Freja efter skolan, ska bli skönt att snacka av sig lite och få lite annat i tankarna :)

Puuuuss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0