2 dagar.

Onsdag idag då, har varit lite dålig på att uppdatera men har helt enkelt inte haft tid och ork att sitta framför datorn.
Bion igår var iaf väldigt bra, speciellt med tanke på att det var en svensk film, är inge större fan av svenska filmer nämligen ;P haha. Finns vissa undantag dock ,men den var bra faktiskt. :) Mötte min syskon innan bion och så åt vi lite och snackade massa skit. Riktig skön kväll med andra ord. Kom hem runt 9 och då blev det lite tv, ringa till Jonas och sen sova nästan direkt ^^ Är så himla trött på kvällarna så det är sjukt, haha. Drömde as skumma drömmar också :P

Idag var det en kort skoldag , hur skönt som helst, bara en lektion sen åka hem igen :) Slöade ett tag hemma sen åkte mamma och jag till Hälla och handlade lite, blev lite shopping iaf. Skönt att komma iväg en stund :)
Nu väntar jag på att maten ska bli klar, är huuungrig! Haha, sen blir det slapp framför tvn och en dusch.

Och imorgon när jag vaknar kan jag säga att imorgon kommer Jonas, haha låter ungefär som att vänta på julafton ju! Men jag lovar jag väntar på något ännu bättre. :)

Hadetbäst-
PS. Lars bloggdesignen var fett fin, får jag bestämma två bilder jag vill ha? :)
haha.

puuuss -

Kommentarer
Postat av: L to the Z

INga probs jao, bara att skicka nån gång när jag är inne :P

2008-11-13 @ 11:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0