16.42

Nu är jag hemma, talet gick faktiskt riktigt bra och lektionen gick sjukt fort. Så skön, kort dag idag. Efter skolan mötte jag älsklings Freja och vi åkte ner på stan för att kolla kläder till utklädnadsfesten. Vi kom på att vi ville vara poliser. Haha. Porrpolisen ;) Haha, så vi kollade lite grejer till det så det blir säkert fett kul! Åkte hem med en buss vid 3 så nu har jag bara degat framför tvn med That 70's show :)

Nu ska jag äta lite mat, är värsta hungrig.
Sen blir det bara slappa för min del ikväll, as skönt är verkligen trött idag och inget plugg tills imorgon heller. Guld.

Puss


Kommentarer
Postat av: freejja (:

vi kommer va snyggast :D <3

2008-11-05 @ 16:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0