09.20

Godmorgon!
Det är värsta stormen här nu! Har glömt skriva att det snöade här i söndags, det var mysigt faktiskt. Men nu är det väl snart borta eftersom det är värsta äckel vädret ute :P

Fick en sovmorgon idag, så nu sitter jag här och är pigg (hyfsat iaf) :P behöver egentligen inte gå upp nu men vaknade piggare än vad jag trodde så kände att jag lika gärna kunde gå upp eftersom om jag sovit mer skulle jag säkert vaknat ännu tröttare nästa gång.
Idag slutar jag 17.00 inte så jobbig dag alls faktiskt, veckan kommer nog gå värsta fort som vanligt och imorgon är jag ledig! Fett skönt :) funderar på att träna idag efter skolan :) kanske simma eller något sånt, det var ett tag sen man gjorde det. Och det är riktigt skönt också :) får se hur jag gör efter skolan, men något ska jag träna iaf :P

Nu ska jag ta en dusch och sen blir det lite frukost :)
Ha en bäst dag!

18/6-08 <3

Puuuss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0