Tjoo

Har inte skrivit på sjukt länge, men skit samma. Jag har haft fullt upp och verkligen inte haft lust att sitta vid datorn den här veckan. Jonas kom iaf i tisdags, sjukt mys! Massa mys enda fram tills torsdagen då han åkte hem :) Känns värsta skönt att jag åker till honom om mindre än en vecka. Då ska vi fira jul och ha massa mys som vanligt :) Haha, seriöst det känns verkligen konstigt att vi bara har en veckas mellanrum mellan vi träffas den här gången, värsta lyxen. Haha känns ovanligt är van vid att vara ifrån varandra i minst 2 veckor iaf. :P haha, aja, bra det :)

Veckan har som sagt gått fort och känns konstigt att det är helg redan. Bara 2 veckor kvar sen jullov, det är sick! Fatta jullov, julafton, nyår. Nytt år? Skumt.
I vilket fall som helst så åkte jag ner på stan efter skolan idag och mötte upp syster, sen kom bror efter jobbet. Vi shoppade lite julklapar till päronen och väldigt nöjda blev vi. Smart idé av bror min att vi skulle träffas och handla tillsammans, blir mycket bättre då :)

Efter stan blev det hem för att kolla på idol och mysa. Blev ingen tjejkväll med Freja och Kim eftersom Freja skulle till Enköping, men vi lovade att ta det någon annan gång :) Jag hade ändå en riktigt skön slapp kväll. Slog i julklappar med syster nyss också. Nu har jag bara ett par julklappar kvar att klura på, men får kika runt imorgon. Jag och mamma ska ner på stan, julhandla lite kanske och kolla runt. Nyårskläder typ :)

Nu måste jag verkligen sova, fattar inte hur jag fortfarande kan vara vaken :P
Puss-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0