Tisdag

Dagarna går sjukt fort nu och jag glömmer bort att skriva.

Igår var det iaf praktik som vanligt, riktigt kul var det. Klippte Frejas mamma bland annat, trevligttrevligt :) Sen på lunchen var jag effektiv och köpte julklappar till Jonas, slipper jag tänka på det nå mer. Åker ju till honom i övermorgon och jag har inte direkt mycket fritid fram tills det :P Så det känns skönt. :)

Idag har också gått fort. Hade en klippkund på eftermiddagen och sen klippte jag en valfri frisyr på herrdockan, så det flöt på bra. Fick sluta en timme tidigare också och det är aldrig fel ;P

Imorgon blir det sovmorgon! Grymt skönt för jag är sjukt trött verkligen, försöker hålla mig vaken nu till och med . Så en sovmorgon kommer inte skada. Sen blir det ner på stan och möta mamma eftersom vi ska fixa med tågbiljetter åt mig till torsdagen och söndagen :) Känns verkligen skönt att jag ska åka till älskling. Även om det inte var längesen vi sågs så längtar jag lika mycket som vanligt! :)

Nu ska jag lägga mig framför tv:n, försöka att inte somna för då kommer jag aldrig kunna sova ikväll :P

Puuuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0