Lördag

Första dagen på lovet idag, känns riktigt skönt att man vet att man kommer vara ledig i veckan som kommer och att det snart är jul och nyår :) Igår kom jag hem runt 7. Var först på avslutningen i skolan och sen åkte jag till praktiken. Allt gick hur bra som helst, fullbokat hela dagen väldigt mycket folk på stan över huvudtaget. Praktiken gick verkligen super bra, hjälpte till med massa och hade allmänt kul så fredagen flöt på värsta fort. Fick sluta runt 6 så åkte hem och slappade, kollade på film med familjen och bara slöade till max. :P
Brabra dag helt enkelt.

Idag är en sjukt lugn dag, vaknade runt halv 11 gick ut och gick 1 timme och sen dess har jag legat framför tv:n och inte gjort någonting typ ^^ Ska bara slöa idag också. Mamma och Sven har varit och fixat gran också så imorgon ska vi klä den för då kommer min bror och Karro hit och äter och sånt :) Mysmys, men helt sjukt att det är julafton om 4 dagar :P

Ha en brabra lördag, nu ska jag gå och dö lite till framför tv:n ^^

Puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0