Långlördag

Verkligen en lång lördag idag. Blev en liten prommis först på förmiddagen och sen åkte jag och mamma in till stan. Sjukt mycket folk var det så det blev inte direkt bästa julklapps handlar dagen :P får åka ner någon dag i veckan igen och försöka sig på trängseln en gång till. Testade iaf kläder till nyår, faktiskt snygga :)

När jag kom hem duschade jag och sen blev det fixande med löshåret som jag ska ha på nyårsafton :) kändes sjukt skönt att ha långt hår igen, töntigt kanske men shit va man saknar det :P Så jag har fixat med det typ, sen kollat How I met your mother och bara slappat. Sköntskönt :)
Pratat lite med älskling också :) åker till honom vrsta snart igen ju ^^

Haha det märks att jag har varit rastlös nu ett tag , lekte med webcamen , blev massa färger ;P
Sen en liten puss för att jag ville ha det ^^
Älskar långa håret, bara att klippa in lite mer och färga mitt egna lite brunare :) perfecto typ ;)



Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0