:)

Nu har jag nyss duschat och fixat och ligger i min säng för nu ska jag sussa. Är verkligen trött så ser fram emot sömn ;P haha. Det var iaf en riktigt lyckad kväll med tjejerna som vanligt :) synd nu bara att jag inte kommer träffa marre och kim på ett tag men som sagt, vi kommer inte direkt glömma varandra under julen ;)

Imorgon är det sista dagen som man behöver ställa klockan för att gå upp till skolan, för sen får man ett skönt och riktigt behövande lov! Hoppas bara att allt flyter på på praktiken imorgon och att det inte är värsta stressen, kan tänka mig att det kommer vara mycket folk nu när alla skolor får lov :P Blir nog galet med folk på stan. Tur att mamma ska ut och handla alla julklappar imorgon, då ska hon få köpa mina julklappar åt syskonen mina så länge ^^ så slipper jag behöva tänka på att jag måste in till stan och trängseln inna jul. Inte direkt kul att stå i varma butiker i långa köer så det känns bra att mamma fixar allt imorgon :) Kanske till och med hinner med att luncha med henne om hon är kvar på stan lite senare men det får vi se imorgon.
Snart jul och ett nytt år. Sjukt vad tiden går fort nu. :P

Men nu ska jag ta och sova, blir nog en lång dag imorgon, men sen har man ett skönt lov som väntar när man kommer hem och nedräkning till julafton ^^ Jag är som ett litet barn, men det får man vara ;)

Sovgott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0