blabla

Har inte skrivit på ett tag, igen.
Har haft fullt upp eftersom jag kom hem från Göteborg i söndags :) Där var det iaf bäst som vanligt. Jag och Jonas var på liseberg,  värsta mys och sen gick vi på bio och såg Twilight. Sjukt bra film verkligen, värsta bra var den :)
Vi firade jul också, massa mys! Tack älskling för fina julklapparna :)
Hade en super bra helg helt enkelt, kom hem i söndags på kvällen. Sen igår var det praktik, riktigt kul var det. Skulle blivit sista gången innan jul men det är fullt upp för dom på fredag så då ville de att jag skulle komma och hjälpa till,och klart att jag gör det. :) Fick även håret färgat igår, till samma färg som löshåret så idag när vi har eget hår i skolan ska mitt löshår sys in :D

Blir en skön vecka faktiskt eftersom vi får lov på fredag, underbart skönt verkligen! Men det blir inte lika lugnt som jag hade tänkt mig :P Istället för att gå i skolan 09.30-13.30 på fredag så blir det praktiken från 11-18.30 och det kommer vara mycket folk. Men det är bara bra, känns ännu bättre att få lov om man är trött ^^

Idag är det förresten 8 dagar kvar till jul...8 dagar! Sjukt, och jag kommer få ge mig ut i julrushen med långa köer och tjockt med folk. Haha, får skylla mig själv att jag har två julklappar kvar att köpa :P

Och eftersom jag inte skrev igår skriver jag idag att Lars fyllde 20 igår! Sa grattis till honom då men tänkte skriva det också ^^ 20 är ändå 20 :P Sen kunde jag inte komma förbi heller eftersom jag kom hem från praktiken typ 22 igår. Hoppas du hade en bra födelsedag din lilla skit.

Nu ska jag klä på mig och fly iväg till bussen.
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0