2:a advent

Tog ganska lång sovmorgon idag faktiskt, eller iaf till halv 12 , sköntskönt :) men vaknade av ett sött sms från älskling runt 8 någon gång. Har förresten glömt skriva att sist han var här så fick jag en julkalender av honom från BodyShop! Han är verkligen så sjukt gullig och snäll mot mig, jag älskar min julkalender :D Har fått massa bra grejer till fötterna, ansiktet, kroppen , verkligen saker som man behöver :) Lycka! ^^ Idag fick jag bodybutter, massa bra!  Som julafton varje dag man vaknar.

Appropå ingenting så går dagarna och veckorna sjukt fort nu. Imorgon är det näst sista gången på praktiken innan jul, helt sjukt hur fort det har gått. Kommer kännas konstigt när det är sista gången, men det är skönt att vi har praktik nästa termin igen :)

Nu har jag nyss tagit en promenad och nu ska jag göra lite plugg, några frågor bara som jag inte har gjort eftersom jag var hemma med älskling i torsdags. Annars ser den här veckan väldigt lugn ut. Typ skriva klart novellen på svenskalektionen bara men annars är det inte mycket plugg, skööönt :) sen på torsdag åker jag till Göteborg.

Ha det bra.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0