22:a december

Då är det julafton i övermorgon då. Sjukt . Haha.
Ingen snö finns det kvar längre heller, som vanligt. :P
Igår var Niklas och Karro här och åt. Vi klädde granen och sen kollade vi på en julig film, värsta mys, fick faktiskt lite julkänsla då. :)

Idag har jag varit ute och gått en timme i stormen :P blåser sjukt mycket verkligen men skönt att ha rört på sig något iaf.
Nu ska jag städa mitt rum hade jag tänkt. Ser ut som, ja... kläder överallt, och massa annat skit :P kanske man kan uppskatta att vara på sitt rum igen när man kan röra sig normalt i det. haha :P
Blir nog massa annat julfixande idag också. :)

Imorgon ska jag ge mig ner på stan i värsta julruschen kan jag tänka mig :P haha. Inte för att jag har några julklappar kvar att handla utan för att jag ska träffa Lars som ska handla det sista och sen ska vi göra ett ärende på systemet också, så att man har allt inför nyår avklarat på en gång. ^^ Kommer nog vara tjockt med folk men lika bra att ha allt fixat :)

Nu ska jag börja städa lite så att jag har det gjort.
Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0