18/12

Hallo :)
Idag har faktiskt flytit på bra trots tidig morgon imorse. Blev inte så lång skoldag som det var tänkt och jag slutade runt två. Efter skolan drog jag och Madde ner på stan för att hämta våra apu mappar på praktiken och sen kollade vi runt lite en stund :)
Åkte hem med 15.15 bussen och sen dess har jag varit ute med hunden, ätit och segat :P Är helt ensam hemma och det blir jag sjukt rastlös av ibland ^^ men ska iväg runt halv 7 , då ska jag träffa Freja, Marre och Kim :) Värsta bra.

Känner mig hel trött förresten. Men imorgon får vi jullov! Fett sköööönt. Fast jag får iofs inte mitt förrän halv 7 på kvällen typ eftersom jag ska vara på praktiken :P men det kommer bli skönt ändå.

Helgen blir för min del en slapp helg, praktik imorgon, lördag slappt och söndag kommer bror+flickvän hit och umgås lite :) Sen efter helgen är det snart julafton!

Och idag har jag och Jonas varit tillsammans i 6 månader! Tiden går sjukt fort men det känns bra. Har aldrig mått bättre än vad jag gör just nu,  :)  <3

Nu ska jag fixa lite sen dra iväg, ha en super bra kväll för det ska jag ha tillsammans med mina bästa tjejer.
Hejs

Kommentarer
Postat av: freejja (:

du är min bästa tjej! mys kväll blev de (:



GRATTIS TILL ER SÖTISAR :)



Älskar dig baby<3

2008-12-18 @ 22:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0