Ingen rubrik alls-

Vackert väder idag. Eller inte. Fyfan det har stormat och regnat och varit allmänt kallt. Så för min del har det blivit sitta inne och titta på film :P Faktiskt ganska skönt. Man har inte så många andra alternativ heller nät vädret är bajs. Menmen.
Jag som hade tänkt vara duktig och typ gå ut och gå eller nått, men då hade jag dött av vädret :P Så jag och syster va lite onyttiga i sällskap med film och mys. ^^

Imorgon blir det sova länge troligen, (eftersom jag antagligen inte lyckas somna innan 3 inatt heller) sen blir det träna med mamma på Apalby. Längesen jag följde med henne nu så när hon frågade idag om jag ville med och träna imorgon så kändes det duktigt att säga ja :P haha.

Aja.
PUSS-



Freja Larsson
Om du bara visste hur mycket du betyder.
Om någon vecka är det drygt 1 år sen vi började träffas på riktigt. Helt sjukt egentligen, att någon jag känt så kort tid känner mig bättre än någon annan.
Jag kan berätta allt för dig och jag hoppas att du vet att du kan berätta allt för mig. Jag säger som vi alltid har gjort, ingen kan göra det på vårt sätt. Det är omöjligt.



För vi kommer alltid vara i en klass för sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0