Tillbaka till början

Jaha, då tog man tag i det här igen då. Ca. 3 månader sen jag sa att jag bara skulle fixa till bloggen och sen börja skriva igen men "fixa" till bloggen glömdes liksom bort. Eller jag orkade väl inte bry mig helt enkelt :P

Sommaren har i alla fall varit perfekt, mer behövs inte sägas.

Igår var det fredag och vi blev ett gäng hemma hos Jocke där vi drack och hade trevligt.
Körde ölspelet "Fuck the dealer" och jag lyckades med det otroliga att få 60 hääärliga klunkar att hälla i mig på en & samma gång. ^^ Efter det tog vi oss in mot stan där det blev pitchers och massa trevligt folk. Träffade både Elli och Madde, saknade både två! :) träffade massa mer folk och sen blev det att åka nattbussen hem.
På nattbussen underhöll vi alla andra bussåkare med finsång ^^ haha, stackars dom känner jag nu så här i efterhand :P Ja må han leva var en av sångerna som sjöngs högt eftersom det tydligen va någon gubbe på bussen som fyllde år. Misstag att låta oss höra att det var någon som fyllde år :P "KLART VI SKA SJUNGA FÖR JANNE!" haha, sen blev det ytterliggare finsång ^^ Lagom högt, men vi fick några tanter med oss i sången där så det blev lyckat säger vi, haha.

Idag känns ovärt att skriva om eftersom jag inte gjort något värt alls.
Nu ska jag snart försöka sova i alla fall. Har haft hyfsat bra rutiner hela lovet och kunnat somna när jag vill typ inte vaknat allt för sent på mornarna och sånt. Men nu är det fan kört :P Blir alltid såhär innan skolan ska börja. Jag har nog inte lyckats somna innan 03.00 en enda dag den här veckan. ^^ Menmen vaknar gör man innan halv 2 om man har tur. :P

PUSS gonatt-

4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0