Sommaren 08 i bilder . 1

                                                      Turkiet08
Har typ inte lagt ut några bilder från turkiet resan så passar på nu när jag inte
                                         har något bättre för mig
.

Brudar i Alanya .
                             Becca, jag, Jansen, Anna och Madde :)


                             Becca och Madde


Vi började hårt vilket resulterade i att Becca spydde
redan på bussresan till hotellet ;)
Haha och jag va snäll och tog kort :P


Haha och Madde mådde mest dåligt av att någon spydde ^^


Haha så söt bild! Vi piggnade till lagom till kvällen igen ;)

Haha, piggna till och piggna till.  :P
Jag och madde nyktra och nöjda med våra Sex on the beach.

                                                            PUSS


                                                Stek på stranden

                                                          PUSS

Haha fräääscht, och nej det är inte svett det är grädde . haha, fråga inte ens.
Allt för våra free shots ;)

                                             "Pigga" och glada

                                                          Brudar

                                   Haha kvällen med springnotan ;)

                                                    Partybrudarna

Taggade inför match. som förövrigt ingen kom ihåg något av och det slutade med
att jag och Madde piercade tungan och drack öl med sugrör ^^

Ölspel samma kväll, var väl typ där någon gång som vi spårade ur. ^^

                     Nyktra som aldrig förr .

                                                        Fooolk

Nu orkar jag inte lägga upp mer bilder och tror inte att det är någon som orkar kolla
på fler heller :P
Bästa resan ever i alla fall. Massa skratt och en pojke lyckades man hitta också.
PUSS på turkiet 08



Nu har jag laddat upp allt för många bilder känner jag :P Men jag har inget bättre för mig eftersom jag inte är så trött än heller. Orkar inte med bdb så bilderna fick hamna här istället :P
Om jag har tråkigt någon annan gång laddar jag upp andra bilder från sommaren också men nu orkar jag inte ladda upp mer och turkiet va ändå sommarens höjdpunkt så det får räcka ^^
blablabla. typ

Nu ska jag försöka sova lite, klockan ringer trots allt tidigttidigt.
Back to school imorgon, måste säga att just nu känns det skönt faktiskt.

HEJS-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0