Promenix

Blev kortare dag än tänkt idag, skulle haft två lektioner men blev bara en. Sköntskönt!
Så efter skolan drog jag ner med Anna, Madde, Joi och Johanna på stan. Satt på gränden och snackade lite och sen kollade vi runt lite.

Sen mötte jag mamma och syster, åt kycklingsallad och kollade på fina skor. Jag skulle kunna köpa alla jag looovar :P
Sen blev det åka hem och så hamnade jag här. Pratat lite med älskling och sånt :) Men nu ska jag vara duktig, klä på mig lite mer kläder och ta mig ut i stormen för en promenix ^^ Haha, det blåser fan as mycket, men bara att bita ihop och ta sig ut. Det behövs :)

Hoppas att du får världens bästa dag älskling, du är bäst. GRATTIS . <3

HEJSÅLÄNGE-

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tack tack söto!

2008-08-28 @ 18:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0