Lika bra att vila upp sig innan skolan tar död på en .

Kvällen igår blev väldigt lyckad! Massa mys med film och brudarna hemma hos Kim. :) Och lilla nykomlingen Toulouse va såklart med också, världens sötaste och busigaste katt ^^
Ni tjejer betyder mest verkligen, sånna som ni som får en att må bäst. PUSS på er!

Behövdes en riktig slappkväll med tjejerna nu när skolan snart börjar (USCH!) Stackars Kim började redan idag och Marre börjar imorgon. Antar att jag i alla fall kan vara glad som är ledig fram tills på tisdag.
Sen är det bara att bita ihop och börja plugga igen då ><. Kul att träffa klassisarna och sånt såklart men resten kan jag väl inte längta efter speciellt mycket. :P Får väl se hur schemat ser ut i slutändan, för tillfället är det väl inte helt klart kan jag väl gissa på. Men 17.00 dagarna finns självklart kvar (som jag anade) :P Härligthärligt. INTE . Menmen man överlever, det går fort säger vi. Det brukar göra det i alla fall ^^

Nej, nu ska jag ta och försöka sova litegrann. För imorgon blir en mycketmycketmycket bra dag.




.

(Bild från nyår 2007 ^^)


 

Passar på att skriva GRATTIS till världens bästa Freja som fyller 17 på fredag! Kommer inte vara hemma och fira med henne :( men jag hoppas att du får världens bästa födelsedag och att du super så att du inte längre kan stå på benen. ;) Haha på äkta F&J vis ^^ Ingen glömmer vår berömda sitt dans ;D Älskar dig gumman och jag hoppas att din födelsedag blir bäst!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0