J

Hemma från skolan, fick sluta 12.30 för engelskan var inställd. Fett skönt! Förövrigt skön dag, bara en "lektion" typ, snack om APU och sånt så det va lugntlugnt. Och imorgon som jag trodde skulle bli asjobbig kommer bli skönskön, börjar 11.50 och slutar 14.30 :) Skulle egentligen börja 8.00 och gå till 17.00 så är ganska glad över att få slippa det faktiskt :P
Menmen, det är bara för den här veckan, men nästa vecka börjar alla kurser så då får man se hur det blir då :P
Nog om skola . ^^

Blev trött nu när jag kom hem, men ska ta och gå ut en sväng närsomhelst och om jag piggnar till ska jag nog ta mig in till stan och träna :) Får se hur jag gör.

Imorgon fyller älskling 19 också!

Nu ska jag röra på mig lite, HEJS-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0