done

Då har man klarat av första skoldagen då. Kulkul att träffa alla men i övrigt ganska så seg dag med mycket hål och ovärda saker. :P Imorgon börjar vi i alla fall läsa efter schemat, skönt att bara börja allt på en gång och slippa segstart, lika bra att få det avklarat liksom :P Schemat ser väl okej ut men vissa saker är bajs som vanligt. Menmen det löser sig väl tillslut. Ska nog söka utökad kurs imorgon med så att jag kan läsa matte B, hatar matte mer än något annat men jag känner att matte B är bra att ha ^^ Om jag klarar det förstås vilket man inte kan räkna med :P

Förövrigt mycket snack och skratt idag med klassbrudarna. trevligttrevligt. :)
Sprang förbi praktiken också efter skolan. Ska bli massa kul att börja igen på måndag :)

Nu sitter jag hemma och segar i soffan brevid syster som kollar film :P, borde vara trött med tanke på bara 2 timmars sömn inatt , men antar att det kommer senare ^^ Börjar 11 imorgon så får lite sovmorgon i alla fall :P

HEJS-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0